Momente. Film Prost

femeie-singură

Sunt atat de multe lucruri pe care vreau sa le spun.. Simt atatea emotii.. Atat de contradictorii.. Sunt atat de multe momente in care nu vreau decat sa imi dezlantui tot ce tin in mine de atat de mult timp..

Si totusi, cand mi-ai cerut sa spun ceva, orice… Nu am stiut ce sa spun. Ma simteam pustiita. Parca asistam la toata scena dintre noi doi de undeva din exterior.

Genul programului: Drama. Numele filmului: Film Prost. Avertisment: Acest moment nu va fi uitat niciodata si te va durea la fel de tare de fiecare data cand ti-l vei aminti.

Asistam la cel mai prost film din lume: filmul meu; filmul nostru. E trist cand finalul pe care ti-l imaginai tu nu coincide cu cel al scriitorului. Scriitorul nostru nu a vrut sa avem un happy end. Asa ca, in ciuda a tot, am ajuns aici: fata in fata; tu, cerandu-mi sa spun ceva, iar eu, amortita, pustiita. Mi-am uitat replica. Sau poate nu am vrut sa o spun. Era o replica plina de furie si de durere. Si niciunul dintre noi nu trebuie sa ne amintim cu furie de relatia asta. Incercam in mintea mea sa adun doua-trei cuvinte, pe care sa le rostesc apoi intr-o propozitie. Tot ce auzeam in gand era “Te rog, nu pleca!”. Ma simteam totusi silita de puteri. Parca cineva storsese din mine si ultimul strop de energie, si ultimul strop de emotie. Stateam in fata ta si imi simteam sufletul gol. M-a mai durut sufletul si in alte dati, insa sa nu il mai simt.. Asta a fost peste puterile mele de intelegere. Priveam in jos si nu auzeam decat propriul meu gand: “Te rog, nu pleca!”. Si nu am fost in stare sa rostesc cuvintele astea cu voce tare. Si nici sa vars lacrimi. Corpul imi era amortit. Eram doar o fiinta gri.

Ai plecat, insa ramasesem in transa.. Nu realizam ce tocmai se intamplase. Nu puteam sa cred ca am ramas fara suflet, deci fara nimic. Caci sufletul meu nu mai era de mult la mine; se afla la tine in palma in tot acest timp. Abia cand am inchis usa am realizat ca filmul nostru s-a terminat in 10 minute. Ma durea tot corpul, dar nu reuseam sa exteriorizez nimic. Si, Doamne, cat mi-as fi dorit sa fi putut dezlantui tot ceea ce simteam atunci!

Lacrimile mi se aduna in barba, iar. Nu inteleg de unde mai am atatea lacrimi de varsat. Fiecare dintre noi avem un numar limitat de lacrimi in viata asta. Nu vreau sa le pierd pe toate acum. Si totusi, curg incontinuu si mi se preling pe obraji. Ma dor ochii si simt cum s-au umflat, insa nu ma pot opri.

Mi-e greu sa ies din filmul asta. Am fost doi actori atat de buni, ne-am jucat atat de bine rolurile, incat, fara sa realizez, m-am indragostit de filmul asta. Filmul asta mi-a devenit viata. Si nu vreau sa il inchei. Nu vreau schimbarea asta. Nu vreau sa ies din filmul asta.

One thought on “Momente. Film Prost

  1. Odata ce versi lacrimi, suferinta iti cicatrizeaza ranile. Usi sunt deschise, oriunde vezi cu ochii, chiar si in locuri in care sufletele sunt pierdute si nu stiu sa actioneze, pot fi in sufletele care le vezi zilnic ca sufera in urma la ceva ce s-a intamplat in trecut sau in sufletele care le intalnesti din prima zi. Iubirea doare pentru ambele cazuri si din ambele perspective. Mereu sufletul care va incerca sa comunice, te va iubi.

    Like

Leave a Reply

