Momente. Dimineata.

lovers_175918k

 

Razele soarelui incepusera sa intre pe fereastra, mangaind usor fetele lor. Se trezisera de ceva timp, insa niciunul nu spunea nimic. Se priveau unul pe celalalt in ochi si isi atingeau usor palmele. Erau obositi dupa o noapte alba, dar zambeau. Atmosfera din jurul lor era una atat de linistita! Pe strada se auzeau masinile si trecatorii grabiti. Vecinii incepusera sa iasa din case, ii auzeau cum mergeau pe scara blocului. Dar ei stateau in pat, inveliti, protejati. Pentru ei, timpul s-a oprit in loc in acel moment.

Pentru mine, asta e cea mai buna parte. Momentul in care se privesc in ochi si isi ating usor mainile creeaza sentimentul profund de siguranta si liniste, si dintr-odata devin fericita. Si asta mi-am dorit intotdeauna: sa fiu fericita.

A imbratisat-o si a sarutat-o pe frunte. Stia cat ii place sa faca asta. Era unul din gesturile prin care ii arata ca ii este draga. Erau amandoi somnorosi, dar cu chef de joaca. Se  simteau ca doi copii, se bateau cu pernele, se gadilau, se imbratisau, radeau. Emanau fericire prin toti porii. Era acel moment din dimineata perfect, pe care noi toti ni-l dorim.

Si-a aprins o tigara. Stateau intinsi pe spate, privind tavanul. Nu ii placea ca fuma. Insa o  lasa de fiecare data sa isi faca tabieturile. O rasfata. Si ea vedea asta. Si il adora pentru asta.

As vrea ca fiecare om de pe acest pamant sa se bucure de un astfel de moment, in care nu ai nevoie de nimic. Nu ai nevoie de nimic, intrucat “totul” se afla deja langa tine, e el sau ea. Eu nu mi-am dorit niciodata totul, dar mi-am dorit intotdeauna sa fiu fericita. Asa cum era ea fericita de fiecare data cand el se afla alaturi.

Leave a Reply

